Doprava a platba

U objednávek v hodnotě nad 1499 Kč je doprava ZDARMA!

Záleží nám na tom, aby k vám balíček vždy spolehlivě a pohodlně dorazil. Proto nabízíme výběr několika dopravců:

i platebních metod:

Detaily o dopravě

PPL

Zboží objednané na našem e-shopu zasíláme na dobírku prostřednictvím PPL. Balíček k Vám dorazí obvykle druhý pracovní den včetně sobot, mezi 8:00-18:00 po odeslání od nás.

V den doručování na mobilní telefon obdržíte SMS s předpokládaným časem doručování. Po domluvě s doručovatelem můžete nechat zásilku doručit do nejbližšího ParcelShopu.

Balíkovna Plus (Česká pošta – Balík do ruky)

Českou poštou k Vám balíček obvykle dorazí druhý až třetí pracovní den po jeho odeslání od nás. V případě, že se Vás nepodaří zastihnout, počká na Vás maximálně týden na nejbližší pobočce České pošty (čas uložení lze prodloužit až na 15 dní).

V den doručování Vás Česká pošta bude informovat pomocí SMS (nebo e-mailu). Chcete-li změnit čas a datum doručení, zařídíte to přímo na webu České pošty.

Zásilkovna – Výdejní místo

Ve chvíli, kdy balíček předáme Zásilkovně, budete kontaktováni pomocí e-mailu. V něm najdete sledovací číslo balíčku. Balíček k Vám obvykle dorazí druhý pracovní den.

Hned, jak je balíček připraven k vyzvednutí, Vám „zapípá“ na mobilním telefonu SMS s heslem. Balíček na Vás počká až 7 dní, během kterých můžete jeho uložení prodloužit o dalších 21 dní. Pro prodloužení stačí pouze odpovědět na SMS.

Zásilkovna – Doručení na adresu

V e-shopu si při dokončování objednávky vyberte jako způsob doručení zboží Zásilkovnu. Jakmile zboží předáme dopravci, dostanete e-mail s trasovacím číslem. Cestu Vaší zásilky tak můžete sledovat online. Při volbě doručení na adresu vás bude předem kontaktovat kurýr dopravce.

Balíkovna

Balíkovna České Pošty má velkou výhodu, vyzvednutí zásilky z Balíkovny, je kratší než u jiných služeb na České Poště. Balíkovny najdete na pobočkách a depech ČP, ale i na Balíkovnách u externích provozovatelů. Na vyzvednutí potřebujete jen kód, který Vám přijde v SMS.

Osobní vyzvednutí

Po připsání platby na náš účet zboží připravíme k vyzvednutí do 2 hodin (v pracovní dny od 7:30 do 14:30 hod.) a informujeme Vás o tom telefonicky nebo e-mailem. Objednávku si poté vyzvednete na naší adrese FAMITO spol. s r.o. Kladská 1093/8a, 500 03 Hradec Králové v pracovní dny od 7:30 do 14:30.

 

Platební metody a způsoby doručení

 

Comgate - Platba kartou

Použití platební karty je nejrychlejší způsob úhrady objednávky. Po zadání údajů o Vaší platební kartě prakticky ihned expedujeme objednávku. Platba probíhá prostřednictvím platební brány Comgate.
Podrobné informace naleznete na webu platební brány ZDE.

Comgate - Online bankovní převod

Použití platební karty je nejrychlejší způsob úhrady objednávky. Po zadání údajů o Vaší platební kartě prakticky ihned expedujeme objednávku. Platba probíhá prostřednictvím platební brány Comgate.
Podrobné informace naleznete na webu platební brány: ZDE.

Bankovní převod – klasický

Pokud zvolíte klasický bankovní převod, pošleme Vám v potvrzovacím e-mailu všechny potřebné údaje k platbě. Objednávku budeme expedovat hned po připsání příslušné částky na náš účet, což může trvat až 2 pracovní dny.

Dobírka

Je platba hotově popřípadě platební kartou při převzetí balíčku od vybraného přepravce či výdejního místa Zásilkovny. Vaši objednávku expedujeme do jednoho pracovního dne od obdržení objednávky.

Comgate

V případě potřeby se můžete obracet na okamžitou podporu Comgate: ZDE
Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, Česká republika
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267