Často kladené otázky

Víme, na co se nejčastěji ptáte. Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy proto předkládáme „jako na dlani“.

Vrácení a reklamace zboží

Otázky ohledně objednávek (proces vyřízení, platba a doprava)

Na koho se obrátit, když potřebuji radu, nebo pomoc?

Neostýchejte se obrátit na náš zákaznický servis, který je vám k dispozici v pracovní dny vždy od 8:00 do 15:00 na telefonním čísle +420 734 732 244  a na emailu: info@penezenka.cz.


Jak vrátit zboží, které se mi nelíbí/nehodí?

Nemějte obavy. I to se může stát. Bez ostýchání můžete využít zákonnou lhůtu 14 dní. Nepoškozené a nepoužité zboží (i s visačkou, kde je uvedený kód produktu ..) nám prosím zašlete společně s kopií faktury a vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy (ke stažení jej naleznete níže).

STÁHNOUT ZDE Odstoupení od smlouvy

Je možné vrátit jeden kus z objednávky?

Jistě! Stačí ve formuláři o odstoupení od kupní smlouvy uvést o jaké konkrétní zboží se jedná.

STÁHNOUT ZDE Odstoupení od smlouvy

Jak a kam mám zboží zaslat?

Všechno zboží prosím zasílejte na adresu:

Reklamační oddělení Penezenka.cz
FAMITO spol. s r.o.
Kladská 1093/8a
500 03 Hradec Králové

Reklamace/Odstoupení od  smlouvy

Prosíme Vás:

bezpečné zabalení dodaného zboží do původního balení, nebo do podobné pevné krabice.

Do balíku přiložte:

Vyplněný Formulář o odstoupení od kupní smlouvy, nebo Reklamační formulář

Kopii faktury

Zabalenou zásilku předejte na pobočce Zásilkovny s kódem: 99543254 .

Zásilkovna si na základě tohoto kódu vytiskne štítek s naší adresou a nalepí na Vámi předanou zásilku.

Náklady na poštovné hradíme my.

Jakmile se  Kabelka/batoh/peněženka v pořádku dostane k nám, vyřídíme Vaše odstoupení od smlouvy, nebo reklamaci dle zaslaných informací.

Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?

Do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy. Většinou však částku odešleme mnohem dříve. Jen, prosíme, nezapomeňte uvést číslo bankovního účtu + kód banky do formuláře pro odstoupení od smlouvy nebo  reklamačního listu.

Doručili jste mi jiné zboží, jak mám teď postupovat?

Za tuto komplikaci se Vám velmi omlouváme. Prosíme, kontaktujte co nejdříve náš zákaznický servis – skrze e-mail: info@penezenka.cz , telefonicky: +420 734 732 244 nebo prostřednictvím online chatu. Situaci prověříme a navrhneme Vám řešení.

Jak mám postupovat, pokud chci zboží reklamovat?

Snažíme se poskytovat Vám jen to nejkvalitnější zboží. Pokud se přesto stane, že zboží je vadné, zajistíme Vám opravu, výměnu nebo vrácení částky.

Zboží zašlete na naši adresu společně s vyplněným reklamačním formulářem (viz níže):

Reklamační oddělení Penezenka.cz
FAMITO spol. s r.o.
Kladská 1093/8a
500 03 Hradec Králové

Reklamační formulář ke stažení zde: Reklamační formulář.

Více informací o reklamaci najdete v našem Reklamačním řádu.

Za jak dlouho bude moje objednávka vyřízena?

Objednávky přijaté v pracovní dny do 12 hodin nejčastěji expedujeme ještě týž den. Nejzazší termín expedice je nejpozději do 48 hodin (v pracovních dnech).

 Jak mohu objednané zboží zaplatit?

  • Klasickým bankovním převodem – zboží zasíláme po připsání částky na náš účet.
  • Dobírkou – zboží zasíláme tentýž nebo následující pracovní den.
  • Hotově – při osobním vyzvednutí po předchozí domluvě v naší provozovně.

Podrobnější informace o dopravě a platbě.

Mohu si zásilku vyzvednout osobně?

Ano, je to možné. Po uhrazení platby, objednávku připravíme a zašleme Vám zprávu, že si ji můžete vyzvednout.

K vyzvednutí bude ve všední dny od 7:30 do 15:00 v naší provozovně na adrese Famito, spol. s r.o., Kladská 1093/8a, 500 03  Hradec Králové (žlutá budova s nápisem FAMITO, hned vedle přívěsů Trojan).

Jakým dopravcem si mohu nechat zaslat svou objednávku?

Využít můžete služeb:

  • Zásilkovna - výdejní místo: 75 Kč.
  • Zásilkovna - doručení na adresu: 85 Kč.
  • Balíkovna České Pošty: 75 Kč.
  • Balík na Poštu: 110 Kč.
  • Balík do ruky Česká Pošta: 125 Kč.
  • PPL: 99 Kč.
  • Osobní vyzvednutí: 0 Kč.

Nebo je možné si objednávku vyzvednout u nás na provozovně v Hradci Králové (viz Mohu si zásilku vyzvednout osobně?).

U objednávky nad 1500 Kč u nás máte dopravu zdarma.

Kdy budu mít dopravu zdarma?

Dopravu zdarma má u nás každá objednávka nad 1500 Kč.

Kde najdu slevové kupóny?

U nás probíhají různé akce. K nim přidáváme ještě sezónní akce. Sledujte náš Facebook nebo Instagram pro aktuální informace.